Αρχική Σελίδα Οδηγίες προς τους συγγραφείς Θεματολογία Εγγραφή Επικοινωνία
 
 
Περιεχόμενα
    Template 
    Τεύχος: 
           (a)
    2019 
    Τεύχος:15 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    2018 
    Τεύχος:13 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    Τεύχος:14 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    2017 
    Τεύχος:11 
           (a)
           (b)
           (c)
    Τεύχος:12 
           (a)
           (b)
           (c)
    2016 
    Τεύχος:10 
           (a)
           (b)
           (c)
    2015 
    Τεύχος:9 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    2014 
    Τεύχος:8 
           (a)
           (b)
           (c)
    2012 
    Τεύχος:6 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    Τεύχος:7 
           (a)
           (b)
    2011 
    Τεύχος:4 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    Τεύχος:5 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    2010 
    Τεύχος:2 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    Τεύχος:3 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
    2009 
    Τεύχος:1 
           (a)
           (b)
           (c)
           (d)
Year: 2018 Volume: 13 Issue: b
Title: City Marketing – Η περίπτωση της πόλης της Δράμας
Author: Ηλιάδου Β., Γαργαλιάνος Δ., Μαυρίδης Γ., Τσίτσκαρη Ε.
Pages: 20-28

Summary:

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι φορείς ασχολούνται με τον τουρισμό πόλεων, μία νέα τουριστική τάση που έχει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για αλματώδη ανάπτυξη. Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις πόλεις έχει γίνει τόσο έντονος που οι φορείς τους αναζητούν τρόπους να ενισχύσουν την ελκυστικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι το μάρκετινγκ τόπου (city marketing). Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθούν: α) η γνώμη που έχουν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες για την πόλη της Δράμας ως τουριστικό προορισμό και β) οι λόγοι για τους οποίους είναι γνωστή η πόλη στους ανθρώπους που την επισκέπτονται. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν αυτή του ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο ήταν της Δρακοπούλου (2013), βασισμένο σε προηγούμενα μοντέλα (Clawson & Knetsch, 1996; Laws, 1995), και προσαρμόστηκε για την πόλη της Δράμας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 220 άτομα (110 πολίτες της Δράμας και 110 επισκέπτες). Η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων έγινε με το πρόγραμμα SPSS 23. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι η Δράμα είναι γνωστή για την «Ονειρούπολη», που πραγματοποιείται την περίοδο των Χριστουγέννων, καθώς και για τα δάση, τα κρασιά και τα νερά της. Είναι μία πόλη με πολλές δυνατότητες και προοπτικές ανάπτυξης, αλλά πρέπει να υπάρξει σωστός σχεδιασμός, προγραμματισμός και δράσεις, ώστε να καταστεί τουριστικός προορισμός για όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Λέξεις - κλειδιά: Τουριστικός προορισμός, brand, Μάρκετινγκ πόλης (citymarketing), Δράμα.


File: Vol 13 - Iliadou - b.pdf
 
     
Περιοδικό Αθλητικού Τουρισμού και Αναψυχής JSTaR     Copyright 2009 © 2019    ISSN: 1792-1686
Hosting by NOVACOM